media

MEDIA PLANLÆGNING

Planlagt eksekvering

Optimering/planlægning af media

Baseret på detaljeret indsigt i og viden om de enkelte mediers styrke, dækning, priser, effekt etc. definerer vi præcist de medier og det antal eksponeringer, der optimerer jeres virksomheds budget bedst muligt.

MEDIA AGENT benytter branchens mest avancerede værktøjer til at understøtte dette valg.

Andre relevante variabler og dimensioner i medievalget er målgruppedefinition og timing. Derfor er det afgørende, at medieplanlægningen sker i synergi og sammenhæng med udformningen af hele kommunikationsstrategien.

Send os gerne en mail

Vi vil gøre vores bedste for at svare så hurtigt som muligt.

Digitale medier

DIGITAL MARKEDSFØRING

Digitaliseringen er i vækst

MEDIA AGENT har kompetencerne til at anvende data og teknologi, som hjælper annoncører med at få adgang til og aktivere værdifulde målgrupper.

MEDIA AGENT vil sikre, at forbrugerne har en positiv opfattelse af jeres virksomheds brands og kampagner. Dette gælder uanset, om kampagnerne vises på en mobil, tablet eller en laptop.

Forbrugerne reagerer på relevans og kvalitative kampagner. Derfor kan MEDIA AGENT skabe øget ROMI, når kampagnen eksekveres over for præcist udvalgte målgrupper på kvalitetsmedier.

MEDIA AGENT garanterer unik adgang til optimale eksponeringer over for jeres mest relevante målgrupper til en pris, der er lavere end den gennemsnitlige markedspris.

Vi tilbyder alle digitale løsninger – alt fra consumer engagement på de sociale medier til brandopbyggende online kampagner. Målgruppen er i fokus, og annoncerne tager udgangspunkt i disse uanset digitalt medievalg, nyhedssites eller søgemaskiner. Vi fokuserer meget på behavioral targeting, twin data og Open Adexchange.

Display kampagner

MEDIA AGENT samarbejder med et digitalt team, der har mange års erfaring med planlægning og indkøb af digital annoncering.

MEDIA AGENT benytter avancerede trackingsystemer, som sikrer, at kampagner optimeres på alle niveauer.

Behavioral targeting, re-targeting, twin data og total indsigt i målgrupper er en naturlig del af vores hverdag. Dette danner grundlag for, at MEDIA AGENT kan tilbyde, at jeres virksomhed kan ramme jeres forbrugere så præcist som muligt.

Social Media

Social Media benyttes i dag i langt større grad end tidligere. Fokus er content og involvering.

Hos MEDIA AGENT fokuseres der på to variabler, reach og engagement. MEDIA AGENT sikrer, at vi kan tilbyde Full Scale rådgivning i forhold til, hvordan din virksomhed skal investere i Social Media.

Det er ikke blot en ny eksponeringsplatform. Det er kanaler, som udfordrer til et paradigmeskifte i måden og metoden at benytte kommunikation på med udgangspunkt i forbrugerens adfærd og digitale virkelighed.

MEDIA AGENT ser det som et af vores primære mål at få virksomhederne til at omfavne Social Media, hvor regler og kunder er anderledes fra de traditionelle medier.

SEM og SEO

Gennem nogle af vores dedikerede samarbejdspartner, kan vi tilføre jeres virksomhed synlighed og relevans i jeres marketingaktiviteter ved hjælp af strategisk planlægning og håndtering af søgeordsmarkedsføring (SEM) og søgemaskineoptimering (SEO)

Ved at forstå, hvorledes dynamikken bag SEM og SEO bygger værdifulde forhold mellem virksomheder og kunder, kan vi forbedre forretningsresultaterne for jeres virksomhed.

Næsten 90% af al information findes i dag på en søgemaskine. Det er derfor essentielt at være synlig på søgemaskinerne for at komme i betragtning, når forbrugeren ønsker information eller købe sit produkt.

SEO og SEM bør ikke ses som enkeltstående search-strategier men som en samlet mulighed for at opnå maksimal synlighed i den digitale markedsføring. Search kan tilføre jeres virksomhed synlighed og relevans i deres marketingaktiviteter ved hjælp af strategisk planlægning og håndtering af søgeordsmarkedsføring (SEM) og søgemaskineoptimering (SEO).